glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Vi har det bra i skogen :)

Kategori: Allmänt

Nu har vi fiskat och ätit lunch/middag :) Marcus fick nyss napp och det blev en öring som han promt skulle ha med sig hem ^^ så senare ikväll Ska vi grilla öring, och äta efterrätt inställer för middag :P Vi åt korv nyss så vi struntar i att laga något när vi kommer hem. 

Vi har vart i skogen hela eftermiddagen  vilket har vart skönt, har övat på att kasta lite eftersom pappa vill ha med mig på en två dagarna fiske tävling om 2 veckor.. Haha men det kommer bli kul :) Vi ska snart dra oss tillbaka till bilen för att åka och handla lite efterrätt innan affären stänger ^^ Det är inte så mycket öppet här i Sälen och de som är öppet är Ica och det stänger klockan 7.. Haha men skönt att det finns någonting iaf så ska inte klaga :D 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: