glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Hejsan!! Idag vart dagen annorlunda, gymade som vanligt på morgonen, men sen så såg att att mina lektioner var inställda.. Vilket är skönt eftersom jag inte orkar gå en så lång dag idag :P Men lite drygt eftersom jag gick upp klockan 6. Kunde lika gärna stannat kvar i sängen och sovit!! Men men, jag åkte till pappas jobb istället och fixa lite åt honom så nu får man några hundralappar mer nästan månad ;) alltid bra :D 

Är klar med allt hos pappa nu så nu väntar jag på mamma som är och tittar på bilar.. Fattar inte varför manna och pappa vill köpa en ny bil igen.. 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: