glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Kista

Kategori: Allmänt

Godmorgon, Godeftermiddag, Godkvällll! Idag blir det bara ett inlägg tror jag ;) Just nu sitter jag i bilen påväg hemåt. Idag har jag vart i kista med Mamma,Jindra,Cattis och min kusin Emil och tittat på bio och tittat lite i affärer. Vi handlade inte så mycket, det vi fick hem var lite hudvårdsprodukter från The body shop, och sen köpte vi tabletter som ska hjälpa till att förbränna fett :P 

Vi såg filmen Gravity och den handlade om en tjej som var uppe i rymde och jobbade och sen hände massa olyckor med hennes rymdfartyg så hon gled ut i rymde, hennes syra håller på att ta slut och hon måste hitta ett annat fartyg vilket hon gör men sen hände en massa saker. Den var väl sådär, den var ganska långtråkig för hon var bara i rymden hela tiden vilket gjorde den enformig :P Filmen är nog mer en hemma film och inte bio film men annars var den okej. 

Nu ska jag hem och titta på någon serie eller så kanske man ska åka hem till pojkvännen :P vi får se hur jag gör :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: