glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Träningen

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Idag blev det en tidigt morgon fast jag har höstlov ^^ Gick upp klockan 6 för att åka och gymma med pappa och jag kan säga att jag blev riktigt förvånad när jag ställde mig på vågen efter träningen!! Jag har gått ner 1kg sen i söndags så än så länge har jag gått ner 2,5kg. Väldigt motovernade att fortsätta när man ser att det går åt rätt håll! Jag har tränat i 3 veckor 3 gånger i veckan så det har inte gått så lång tid ännu :P 

Idag så ska jag hjälpa pappa att flytta saker till hans nya kontor sen så ska jag hem och titta på någon serier kanske :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: