glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Volbeat

Kategori: Allmänt

Igår!! Wow kan jag säga. Jag var på konsert med Marcus, Jacob och Vewe. Vi såg volbeat och jag kan säga att de är så jävla bra live! Han sjunger som en Gud, man vill bara höra mer för att de är så bra. Vi har haft våra biljetter i månader så äntligen fick vi se Volbeat :D Vad man har längtat och jag blev inte besviken heller. Nackdelen var väl att förbanden var jävligt kassa, tur va att man hade telefonen då och pilla runt på :P Vi slog vad på vilken låt som skulle spelas sist och jag gissa på Still Counting. Och vem hade rätt, jo jag! Älskar den låten så jag skulle spela in den men då kunde jag inte det för att mitt minne på telefonen hade tagit slut..! Så irriterande :( men Marcus filma så han får skicka den när jag har rensat lite på min telefon 👍

Nu har jag vart på 5 konserter, Takida 2 gånger, Jack Black (kan inte stava hans band), Justin Bieber och nu Volbeat! 

Glarke




Kommentarer


Kommentera inlägget här: