glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Gjort lite nytttttta!

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort massor här hemma! Jag har städat mitt rum, packat upp mina väskor, en från helgen och den andra väskan från Grekland som jag hade i sommras xD men nu är det klart sen har jag även lagat mina skönaste byxor, jag tar jämt sönder mina byxor. Mina lår gnider sig mot varandra så alla min byxor går hål mellan benen...... Men så kan det vara när man är lite små tjock xD 

Jag har även packat en väska till imorgon för att jag och pappa ska gymma innan skolan och jobbet vilket känns skönt. Måste komma igång med tärning för det blir inget sådant nu när fotbollen har slutat för i år. Vi ska börja träna tisdag, torsdag och lördag mornar så tisdag och torsdag tränar jag innan skolan. Det känns skönt att gymma mornar för då har man hela dagen framför sig :) 

Nu ska vi fika här hemma och titta på greys Anatomy som börjar snart :) hejhej 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: