glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Väldigt LÅÅÅNG dag

Kategori: Allmänt

Nu är jag helt slut.. Sitter på bussen påväg hem från Uppsala nu. Har vart och fotat lite i Uppsala i det fina mörkret :P Hade ingen energi alls att göra detta idag eftersom jag klev upp tidigt idag och för att vi haft 2 timmars hål idag i skolan.. Snacka om att det suger energie av en :( 

Bilderna vart okej men jag tror att jag måste ut och fota igen för vi ska ha bara bilder till våran utställning!. Men vi har kommit igång nu iaf vilket är väldigt bra :) 

Imorse var jag och gymade med pappa vilket var hur skönt som helst! Kände hela dagen att jag vill åka och gymma igen ^^ får se om jag får någon träningsvärk ;) körde mage och rygg! 

När jag kommer hem ska jag dricka något och äta något och sen sova! Så trött :)

Glarke 



Kommentarer

  • Anita säger:

    Underbart med träning, fin bild :D kramis

    2013-10-11 | 10:06:45
    Bloggadress: http://siliiins.blogg.se/
  • Ida Lindborg ♡ säger:

    Sv: åh härligt, jaaa visst gör det! jag har luktat på girfriend men har someday och the key då :D kram

    2013-10-11 | 16:28:39
    Bloggadress: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: