glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

One Tree Hill

Kategori: Allmänt

Hejsan! Tittade nyss på serien One Tree Hill på tven, just nu går säsong 2. Jag älskade den serien när jag gick på högstadiet, varje dag när jag kom hem så gick den på tven klockan 4 så jag har sätt alla förutom dom nyaste typ säsong 8 och framåt eller nått :P 

Men iaf, det jag ville komma fram till är att jag sitter nu och tar fram de säsongerna som jag har hemma vilket är 1,3,4 och 6. Haha lite utspritt men har sätt de andra ändå så ;) Jag fick ett så sug efter att se de igen! Så nu är det de som gäller ikväll ^^ Hörs senare! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: