glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Första inlägget 😘

Kategori: Allmänt

Heeej! Jag har vart i skolan idag och sen skyndade jag mig hem för att sminka min lillasyster. Hon ska på skoldisco ^^ det var det bästa jag visste när jag gick i lågstadiet och mellanstadiet! Längtar tillbaka till långhundra discon :( Men men nu får man längta till studenten istället :) 

Nu sitter jag i soffan hos min syster och pratar med min kusin, Vewe och jossan :) ska hem och äta middag sen och titta på fotboll och idol ^^ 

Ikväll tänkte jag lägga upp några bilder från igår så ni får titta in senare :D 

Glarke 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: