glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Nytatuerad!

Kategori: Allmänt

Heej! Nu har jag varit borta så där länge igen.. Inte bra, men när det inte händer något intressant i mitt liv så finns det inte så mycket intressant att skriva om ;) så enkelt är det!

Men idag har vart en lång dag, har inte gjort så mycket. Har enbart stirrat på mamma och sen stirrat på människorna utanför tatueringstudion ;) Mamma och jag åkte till Samuel (min systers man) för att tatuera oss! Det gjorde inte så ont fören efter 1,5 timme då det börja svida som fan! Då slutade vi eftersom jag hade ont och Samuel fick ont i ryggen :P Nu är jag trött eftersom jag inte gjort något alls när jag blev tatuerad eller de tre timmarna mamman satt och blev tatuerad.. Hungrig är jag oxå!! 

Jag har tatuerat in en vit tiger eftersom det är mitt favorit djur och för att det är ett så fint djur!! Den är inte klar ännu, kanske 1-2 timmar kvar sen så. Tigern ska komma ut från ett snår så det ska komma blad och så runt om :) Mammas är inte heller klar och ska in med färger i sina blommor :) 

Nu ska jag äta något, senast jag åt var klockan 10 så nu är jag hungrig. 

Glarke 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: