glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Utställnings fix

Kategori: Allmänt


Hej!! Det har varit så mycket den senaste tiden så jag har inte orkat eller haft tid att blogga.. Vilket är ganska synd för jag ville verkligen att det skulle funka. 

Det är full rulle i skolan. Vi arbetar stenhårt jag och Julia med vårt gymnasiearbete. Inlägget under var ju en bild på affischen till utställningen. Igår så satte vi upp affischerna på stan och sen stod vi hela eftermiddagen och skar bilderna och monterade ihop ramarna. Bilderna vart superfina när de kom in i tavlorna! Så nu på fredag ska vi till lokalen och hänga upp bilderna och fixa det sista. Sen är det klart ^^ 
Längtar till att få se slutresultatet! 

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: