glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Nya fina grejor!

Kategori: Allmänt

Idag efter vi var klara med flytten till pappas kontor åkte vi och åt lunch, det blev några pizzabitar på någon resturang i Uppsala sen fick jag ångest eftersom jag inte ska äta sånt på vardagar :P men det är ju höstlov så då får man lyxa till det lite extra ^^ Men iaf efter lunchen åkte vi och titta lite på rusta och en leksaksaffär :P Hittade ballonger med lampor i, så två packet sådant till festen på lördag blev det. Det kanske kan vara lite kul med lysande ballonger i mörkret. Sen så blev det lite nya duschgrejor. Har läst på en blogg att märket aussie ska vara bra och det luktade gott så det är värt ett försök på mitt slitna hår :P Sen så fick jag även en tavla av mamma, den är jätte fin för det finns små lampor i tavlans som blinkar när man sätter på den. Så den ska upp på väggen! 

En till bra grej som jag fick idag var min Glossybox!! Denna gång var det bättre produkter än förra gången :) Bland annat fick jag en primer som jag hade tänkt att köpa men nu behöver jag inte det!! As bra! Så idag har jag fått många nya saker vilket alltid är roligt. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: