glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Tillbaka efter helgen!

Kategori: Allmänt

Hejsan.. Jag har inte bloggat på två dagar vilket inte är bra :( Har inte orkat bara.. 

I lördags så var jag på årsfest på kvällen och det vart en del dricka vilket jag ångrar nu eftersom igår/söndag så låg jag hela dagen bakis.... Sov bort hela dagen och det tycker jag är väldigt jobbigt.. Men men nu är det måndag vilket betyder ny vecka och nya tag :) 

Imorse tog jag det lugnt, sminkade mig lite lätt och satta upp mitt hår i en hästsvans. Hann även äta frukost och titta lite på tv :) nu har jag Historia och nu fick vi även en stor uppgift som ska vara klar på fredag.. Suck! 

Slutar om 40 minuter och då får jag se om jag ska stanna kvar i stan och värna på min syster eller om jag ska åka hem :P 

Glake 



Kommentarer

  • linah brown säger:

    fin:D!

    2013-10-14 | 18:40:56
    Bloggadress: http://broownskin.blogg.se/
  • ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛ säger:

    SV: Taack! :'D
    Vad glad jag blir!

    2013-10-14 | 21:26:08
    Bloggadress: http://jojz.blogg.se

Kommentera inlägget här: