glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Varför är det så??

Kategori: Allmänt

Åh jag känner mig så stressad! Jag vet inte varför.. Jag tror att jag har jätte mycket läxor i skolan fast jag inte har det, men jag går runt med känslan om att jag har missat att lämna in något till något ämne... Vet inte varför jag får så här, typ flera gånger om dagen måste jag gå igenom i huvudet vad jag har för läxor och typ vad jag har inbokat i kalendern.. Snacka om problem -.- skulle vara så skönt att bara få slippa att ha den här ångesten som jag har, vet inte om den kanske släpper efter jag har gått ut skolan isåfall är det ju typ ett år kvar.. Något annat som händer är att varje natt vaknar jag en gång, och då är jag vaken i en timme sen kan jag somna om igen.. Varför är det så? 

Nu vart det mycket klagande.. Men så kan det va :P 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: