glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Tv serier

Kategori: Allmänt

Ny dag idag. Kom hem vid 9 tiden igår kväll så slängde i mig lite mat och titta lite på tv sen la jag mig i sängen och titta på det första avsnittet av 

The Originals.  Det är en ny serie som har börjat, det är en egen serie med några personer från the vampire diaries. The Originals är från serien Vampire diaries, och de bestämde att fortsätta en egen serie om dom :) Den var faktiskt bra, så ska fortsätta att följa den serien :) 


Nu är jag på väg med klassen till slottet i uppsala för att gå på en föreläsning om normer.. Det ska bli kul eller.. 

Glarke 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: