glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Tidningen

Kategori: Foto

Förra veckan fick jag ett foto publicerat i Uppsala tidningen! Jätte kul att de sitt eget namn och sitt egna foto i en tidning! Fotograf är något jag skulle vilja bli efter skolan, synd att det är så svårt att försörja sig med det bara.. Man måste vara väldigt unik om man ska lyckas som fotograf och jag hoppas att jag kommer att lyckas med det :) 

Jag och min kompis Julia jobbade förra lördagen med att fota en rullskidotävling och min bild blev publicerad! Jätte kul att komma med i tidning och tjäna lite pengar ;) Det var mitt första fotojobb som jag tjäna pengar på och det var kul men det tar tid att fixa bilderna sen bara, det har jag och Julia märkt  ^^ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: