glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Sälen<3

Kategori: Allmänt

God morgon på er. 

Igår kom vi fram runt 12 eftersom Marcus missa en avfart som vi skulle ta för att åka på rätt väg.. Så vi åkte en omväg till Sälen men vi kom fram iaf! Tur det ^^ Nu väntar vi på att dem andra ska kliva upp, och äta frukost :) 

Idag blir det åka och handla till våran tomma kyl xD och sen titta om det finns någon klädaffär så jag kan köpa mig en kort svart kjol som man kan ha istället för lång tröja som täcker rumpan :P Sen så ska vi kanske ut och gå en liten bit och sen blir det taco kväll och idol + vin ^^ 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: