glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Så trött..

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på bussen för fjärde gången för idag.. Har sätt klart Hamlet nu och det var väl bra, har bara sätt en pjäs innan och det var Romeo och Julia. Men Hamlet var väldigt annorlunda, den var läskig ibland och rolig ibland :) hela pjäsen började med att han som spelade Hamlet var helt naken + strålkastare på honom xD mums! Eller nej :P Det var bara jag i klassen som var där vilket var trist men det var andra klasser där oxå vilket var skönt :) Iaf teatern var jätte lång kändes det som!. Ska aldrig gå på teater igen när jag är sjuk, det var riktigt jobbigt :( 

Hemma om 30 minuter, då ska jag titta vad mamma gjorde för mat idag, om det är gott tänker jag ta annars inte då går jag och lägger mig ^^ 

Godnatt hörs mer imorgon, då kommer jag sitta i en bil i 6 timmar! Kul </3 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: