glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Nattinatti

Kategori: Allmänt

Nu har jag ätit middag, duschat och pluggat o sen även packat!! Imorgon har jag prov i svenska så jag har kanske pluggat i en timme :P det är inte så mycket att plugga in som tur är :) Idag åt vi här hemma fläskfilé och pommes + mycket sallad! Jag har hamnat i en period där jag ska ha sallad till allting! Det är så himla gott :) 

På torsdag ska jag och till Sälen med min älskade fästman och några av hans kompisar :) Marcus och hans familj har en stuga i Sälen som han får ha nu i helgen så vi ska bara ta det lungt och ha mysigt :) 

Snart ska jag sova, ska upp tidigt imorgon.. Natti natti 

Glarke 


Min lillasyster keps, inte min! Hon har tjat om en keps och nu har hon fått en sådan fast väldigt konstig en. :P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: