glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Långt uppehåll!

Kategori: Allmänt

Hej igen! 

Det var flera månader sen jag bloggade senast! Vet inte varför jag sluta, det var väl pågrund av att jag inte orkade skriva längre.. Men nu känns det som att det är dags igen! Min syster slutade oxå blogga ett tag men hon har börjat igen och det kändes som att jag oxå behöver sätta igång igen då ^^ 

Just nu sitter jag hemma och tittar på tv, är inte i skolan idag pågrund av att jag börjar bli sjuk.. Ont i armen har jag oxå eftersom jag tog ut min P-stav och satte in en ny igår.. Men det är det värt! 
Nu ska jag fortsätta titta på tv, hej på er. 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: