glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

I schuuuulan by Bullen

Kategori: Allmänt

Hej! 

Jo-Anna skrev just värsta inlägget istället för att lyssna på läraren som snackar om hur det går till att skapa ett drama. Jabbis. Men när hon skulle lägga in bilden försvann allt så hon skulle lika gärna nu kunna veta hur man skriver och skapar ett drama. Hihi. Nu sitter hon och stirrar på mig och jag stör mig på allt ludd på tangentbordet som kommer ifrån hennes jäkla halsduk. Och på tal om halsduk ska hon snart åka till Sälen. Bara några timmar kvar. Var gullig att lägga till det då det var en av sakerna hon skrev innan. Jag tjuvkika. 

Nu ska vi lyssna. Eller inte. Eller kanske. Men hur som helst. Haha autocorrect är trevligt. Räddar mig varje gång. Men jaja. Hejdå. 

/ Bästa Jullan.
 
Juste, glömde länka min ooootroligt braiga blogg också;
Http://sengas.blogg.se

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: