glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Hemkommen

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma. Vi har haft föreläsning i slottet i Uppsala och det var okej. Vi fick göra massa övningar om normer. Inte så intressant att skriva om övningarna så jag skippar det :P 

Efter besöket på slottet gick jag och Julia och satte oss på donken för att jobba med vårt gymnasiearbete, vi ska ha en fotoutställning om någon månad. Det är mycket att planera men det kommer bli bra när allt är klart ^^ 

Nu sitter jag hemma och tittar runt lite på internet. Mamma har äntligen fixat trådlöst internett! Så nu kan jag även använda Ipaden hemma oxå, riktigt bra när vi har läxor att inte behöva flytta saker från Ipaden till datorn och tvärtom :) 

Glarke 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: