glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Hamlet

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag på teater, våran svenska lärare har bjudit oss på Hamlet som börjar klockan 7 ikväll. Trist bara att jag inte tror att det är så många som kommer att komma.. Några stycken från klassen ska åka iväg på en grej ikväll och Julia min kompis ville inte så det blir väl bara jag.. Nej hoppas inte det :P Kommer komma hem jätte sent ikväll, teatern är 3 timmar lång och då får jag se vilken buss jag hinner hem med, förhoppningsvis är jag hemma till 11 :)
Då blir det sängen direkt! 

En apokalyptisk familjekatastrof



Kommentarer


Kommentera inlägget här: