glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Godmorgon onsdag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon, just nu sitter jag på bussen påväg till skolan! Så himla trött och är fortfarande sjuk men måste till skolan och göra prov :) Sitter och tittar igenom mina anteckningar och hoppas att allt går in! Jag har så himla svårt att plugga, vet liksom inte hur jag ska göra så att allt fastnar i huvudet, det var länge sen jag verkligen kände att jag är 100 % säker på någon i ett prov.. Har klarat mig hyfsat i alla år så detta år kommer nog gå bra oxå :) 

Hörs efter provet.. Lycka till Jo-Anna, du lör behöva det -.- 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: