glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Goddag

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte varför det hela tiden ska krångla med denna jävla blogg... Nu skrev jag ett långt inlägg men när jag skulle lägga in bilder då försvann all text, som vanligt!! 

Men iaf det jag skrev om var min stressiga morgon, vaknade 10 minuter innan jag ska gå till bussen men jag hann som tur var :) Som vanligt hann jag inte äta frukost, brukar göra det när jag börjar senare men idag är det den tidigaste dagen i veckan, börjar halv 9 så tar 7.23 bussen från mig för att hinna och det är väldigt tidigt för mig :P 

Ikväll ska jag sitta framför tv för Greys Anatomy börjar igen och det som är hur bra som helst är att det är dubbelavsnitt!!så blir sent i säng ikväll men det är det värt ^^ 

Nu ska jag återgå till svenska lektonen som vi har nu...

Glarke 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: