glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Glossybox-September

Kategori: Allmänt

Förra veckan fick jag min första glossybox! Varje månad får man en Box med olika produkter i :) har sätt många stora bloggare prenumerera på detta och det såg väldigt intressant ut :) Glossybox kostar 139 kr i månaden. 

Denna månad är temat "Beauty that matters" och det som jag fick var: 

Goldwell: Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment. Återuppbyggande kur som ger nytt liv till ditt hår på bara 60 sakunder. För färgat hår men används med fördel av alla hårtyper då den är skonsam, näringsrik samt ger lyster. 
Beautybird: Fly High Active Foot Gel. Svalkande gel för varma, trötta och svullna fötter efter långa dagar i höstskorna. Menthol och eucalyptusolja fräschar upp och ger en god doft samt gör dina fötter omedelbart svala. 
L'occitane: Almond Shower Oil. Härligt och mjukt skummande duscholja som är rik på mandelolja från Provence. Rengör huden ordentligt och efterlämnar den återfuktad med satinliknande mjukhet och lyster. 
Modelco: Lip Duo. Kultmärket från Sydney älskad redan av kändisar såsom Cameron Diaz och Kylie Minogue. Återfuktande läppstift och ett skimrande läppglans som bärs tillsammans eller separat. 
Être Belle: Collagen & Aloe Vera Hydro Mask. Återuppbyggande och återfuktande kollagen- och Aloe vera mask som ökar hudens elasticitet och ger en jämnare hudton. 
Film2home.se: The Great Gatsby + Ego. 
Vi bjuder dig på två av höstens bästa storfilmer! 

Allt detta fick jag plus en mask som man ska sätta på ögonen som man antingen kan värma eller kyla ner och sen användas. 

Glarke 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: