glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Dagen!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Har nyss vaknat, och då blir det titta genom telefonen i en halvtimme för att bli pigg och kliva upp :P 

Igår var vi och tittade på bio, white house down! Den var as bra så alla som vill gå på bio och se en bra film gå på den ^^ ska köpa den på dvd när den kommer ut och se den om och om igen. 
Vid 9 tiden kom vi hem och då lagade vi jätte god thaimat, allt tog slut så den vart lyckad! Efter de satt vi kvar vid köksbordet och spelade spel, satt enda till kl 2 och spelade :P 

Idag ska jag uppdatera lite bättre, vart så less igår eftersom jag skrev samma inlägg flera gånger för att den försvann hela tiden när jag skulle publicera.. 

Vi ska ut och fiska idag, tror jag :P vi har bara två fiskespön och är 4 personer så undrar vad vi andra ska göra medans, det är ju lite tråkigt att bara sitta och titta på men det är väl så det får bli :P 
Vi ska även grilla korv till lunch, hur mysigt är inte det?? :P nu ska jag gå upp och äta frukost som min älskade pojkvän har fixar nu ^^ 

Glarke 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: