glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Tillbaka :)

Kategori: Allmänt

Hejsan hejsan :)

Nu har jag fått tillbaka mitt internet! :D första jag gjorde imorse var att titta på allt på fb och allt på instagram och sen titta lite på andra bloggar ^^ Gud vad man är internetberoende, men men :)

Igår var det Valborg, gjorde en del men jag var inte på humör för någonting.. Det enda som var mysigt var brasan här i lilla Långhundra :) och sen smörgåstårtan hemma hos mormor :)
Det var så synd att det var dåligt väder ute, det var så kallt så vi gick och leta efter filtar inne i Uppsala och vi hittade tillslut :D

Nu sitter jag och äter nudlar och sen ska jag ut och kratta.. :P

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: