glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Suck..

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Igår var jag så trött när jag kom hem, men åkte ändå och spelade match som vi vann med 2-1 vilket var skönt!

Idag körde älskling mig till skolan, fick lite sovmorgon! Hade två muntliga nationella idag, ena i matte och andra i engelska.. Helt slut i huvudet efter det! Inte nog med att man har nationella som är så jobbigt så var min buss inställd så fick vänta en timme på nästa.. Gick och skulle titta om jag kunde byta min tungpiercing men det kunde jag tydligen inte för att jag kan kanske behöva en ännu kortare stav om jag väntar lite till.. Så tittade lite i affärer medan jag vänta på bussen, hittade lite nagelgrejer som kanske är fint :)
Nu ska jag hem och äta!

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: