glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Hejhej

Kategori: Allmänt

Hejsan! Inte skrivit på ett tag :P har inte haft något att skriva om..

Igår gjorde jag matte nationella, gick väl sådär.. Får se om jag bli godkänd eller inte :P ska iaf inte ha nå mer matte, vilket är skönt! Sen så var jag i stan och leta efter fotbollsskor!! Det fins ju inga bra, alla känns så plastiga men jag hittade iaf ett par tillslut och de kändes sköna! Sen köpte jag även en ny kula till min tungpiercing :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, har börjat tittat på en serie som mamma har köpt, Fringe heter den och jag kan inte sluta titta på den! Snart sätt klart säsong 1 :)

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: