glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Dagen..

Kategori: Allmänt

Hejsan, nu ligger jag i sängen.. Jag har haft fullt upp idag! Gick upp runt tio och gjorde våfflor till mig, älskling och syster. Sen efter det kom släkten för att fira min söta pappa som fyller 43 imorgon :) Sen så hade jag match klockan fyra som gick bättre än vad det gjorde igår fast vi förlorade med 2-1.. Fick även gult kort idag tack vare att en tjej stod i vägen så jag sprang rakt in i henne så att hon ramlade.. Tönt! xD
Aja när jag kom hem så stod maten klar på bordet, tacos vart det idag :)

Nu i någon timme har jag och mamma letar efter hur våra inbjudningskort ska se ut eftersom vi ska fira mamman och mig i Juni :) så jag ska ta och fixa något fint på foto lektion imorgon. Ligger i sängen och är helt slut i kroppen och huvudet.. Godnatt

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: