glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Hallå igen!

Kategori: Allmänt

Hej hej! Har inte bloggar på ett bra tag! Men har inte haft ork att göra något som vanligt och då blir det inget intressant att skriva om.. xD Men får börja skriva lite igen iaf!

Igår åkte jag in till skolan eftersom jag hade några uppgifter kvar, så var tvungen att komma på kompletteringsdagen.. Min klasskompis som skulle vara modell för mig igår vart tyvärr sjuk, så jag fick hitta någon annan. Min kära syster kunde tack å lov!

Glarke

Här är några bilder som jag tog igår, man skulle efterlikna ljusuppsättningen

Kommentarer

  • Julia säger:

    Förlåt igen!!!! Men blev skitsnygga bilder! :D

    2013-06-11 | 20:24:47
    Bloggadress: http://sengas.blogg.se

Kommentera inlägget här: