glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Tungan ;)

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag i sängen för att sova :) det har inte blivit så många inlägg på senaste tiden.. Men jag  ska bättra mig :) 
 
Det blev en klänning och ett iPhone skal idag, men hämtade inte ut mina skor :( det är krångligt att åka dit och hem kommunalt så det får bli någon annan dag när jag plan åka bil :)
 
Jag tog hål i tungan idag! Helt otroligt att jag vågade!! Gjorde faktiskt lite ont :P hehe! Men iaf, jag skulle inte gjort det om inte jossan hade gått fram och betalat bara sådär! Utan att fråga mig!! Shit vad nervös jag vart då!! Men nu är det gjort :) 
 
Glarke 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: