glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Tufft

Kategori: Allmänt

Matchen gick tyvärr inge bra.. Den ända som spelade bra var våran målvakt! Nu tänker jag lägga denna match bakom mig för den gick så dåligt!

Nu sitter jag med en kopp te och tittar på tv, mycket trevligt och gott :) Ska ha matte prov och svenska tal imorgon men jag har inte övat på något av sakerna.. Jag har ingen ork numera, vill bara ha sommarlov så jag kan jobba och åka utomlands, bara ta det lugnt.. Jag har slarvat med skolan så himla mycket nu så de inte är sant, ligger efter i alla ämnen nästan och om några veckor kör nationella igång och jag är inte förberedd för det.. Allt ska vara så jobbigt nu :(

Aja ska sova snart, kanske sätta igång en film och somna :P ska upp till skolan imorgon iaf, har så mycket frånvaro nu så snart ryker studiebidraget.. Ska sova bort min problem tror jag :P natti natti

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: