glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Trött

Kategori: Allmänt

Åh jag saknar min pojkvän.. Han kunde inte komma ikväll eftersom han hade så mycket plugg att göra :( sen så har stackarn feber nu oxå, min lilla älskling är lite sjuk.. Syster min ville inte sova hemma hos sig så hon följe med mig hem efter vi vart hos henne :) men hon sitter och tittar på tv i mamma och pappas rum medan jag sitter i min säng och inte orkar packa upp min väska.. Är trött som ett svin men måste fixa alla saker till imorgon. Ska ha studion i skolan imorgon, ska fota en produkt och en frukt :) kommer med bilder imorgon om jag blir klar :) nu ska jag fortsätta med min väska och sen hoppa i säng :)

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: