glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Träningsläger

Kategori: Allmänt

Vaknade upp med världens huvudvärk idag så blir hemma idag från skolan.. Ska passa på att plugga lite matte och göra idrottsuppgiften som ska in idag och om jag orkar ska jag göra en engelska uppsats men vi får se..
Jag har ont i hela kroppen idag, fick många smällar på benen igår så de är helt mörbultade! Jag ska även packa idag, ska på träningsläger hela helgen :) Hoppas jag mår bättre imorgon för vi åker 2 hemifrån och har ett träningspass på kvällen vad jag vet iaf :P

Nu ska jag ta och läsa lite sen kanske sova, orkar inte sätta gång med skolarbetet ännu..

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: