glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Thailand<3

Kategori: Allmänt

Gud vad det blåser ute! Gick uppför ett tag sen och körde ett cirkeltränings pass :) Körde det på idrotten igår i skolan och kände imorse vilken jädra träningsvärk jag hade! Så jag tror jag ska köra det några gånger i veckan hemma :) Ska jag skriva ett tal till svenskan som ska vara klar imorgon.. Ser inte fram emot det :( Nu sitter jag och tittar på tv och äter världens godaste nudlar! De är från Thailand, när vi var där så köpte vi hem dessa till hotellet och åt de till frukost :) så får lite Thailand känsla när man äter dem här hemma i blåsiga kalla Sverige :P

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: