glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Slut.. :(

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag hemma i min sköna säng! Fan va lång tid det tar att åka kommunalt, och det är så krångligt! ^^ Jag är ju från landet så ;)

Vi stod ett tag i kö ute, sen så kom vi äntligen in i Globen! :D kl 8 typ var det ett förband sen efter 9 kom JUSTIN BIEBER! Vi hade vanliga ståplatser och jag säger bara aldrig igen! Antigen i golden cirkel eller sitt platser.. Det gick fan inte att stå där, vi trängde oss fram ända till staketet men fyfan vad folk är dumma i huvudet! De började snacka och typ slås! + så svettades man som en gris, det kändes typ som att ha ett täcke över huvudet en väldigt lång tid! Till slut fick jag nog, orkade inte stå vid de personerna som vi stod vi, de var så äckliga och galna! Vi gick och ställde oss längst bak typ och där såg man fan nästan bättre xD och det gick att andas där iaf! Haha! Gud vad många som svimmade! De föll typ personer runt om en hela tiden, vissa löjlade sig och vissa svimmade faktiskt! Och det grät folk överallt! Så kaos..

Men jag är så himla nöjd att jag gick på denna konsert, det var underbart att få se Justin live :D synd bara att det kommer typ aldrig hända igen.. :P

Nu ska jag sova, får se om jag orkar gå upp när klockan ringer (kl 6) eller om jag ligger kvar i sängen och skippar skolan :P Kan faktiskt göra lite hemifrån imorgon :P Natti natti

En nöjd Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: