glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

På gång

Kategori: Allmänt

Nu ska jag testa detta igen, jag fick en sån lust att starta en blogg igen. Jag har två stycken sen tidigare men det var något år sen jag staratde dom, tyvärr tröttnade jag väldigt snabbt..
Jag är 18 år och pluggar foto på GUC i uppsala, min plan är att bli fotograf. Jag och min pojkvän har vart tillsammans lite över 3 år nu och vart förlovade i nästan ett halvår. 
 
Glarke

Kommentarer

  • Jindra säger:

    Ja Jo-Anna du har ett perfect liv önska jag hade samma liv som du!
    MVH/// Jindra!

    Svar: Kära lillasyster, du ska vara glad att du inte har mitt liv. Mitt liv är långt ifrån att vara perfekt! Men jag gör så gott jag kan med det. När du blir lite äldre så ska du se att du kommer att ha det jävligt roligt! Näst intill ett perfekt liv!
    bebisonboard.blogg.se

    2013-04-09 | 16:39:59

Kommentera inlägget här: