glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Natti

Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta och sova, upp ganska tidigt imorgon för att fixa mig och så innan jag ska till Gänby och fota :) 
 
Var i stan idag med min kusin och syster, och vi hade det mysigt :) testa Amandas glasögon vilket jag tycker passade jätte bra på mig! Eller.. xD 
 
Har precis målat mina naglar i samma färg som texten på tröjan jag ska ha på mig imorgon hehe.. Måste ju va lite fin :P kanske ska ha orange smink oxå ;) nej tror inte det.. :) 
 
Kommer antagligen med lite bilder imorgon, kanske även lite bilder som tas under dagen men det blir isånna fall på kvällen :) måste krångla ned dator och så innan :) 
 
Natti natti :) 
 
Glarke
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: