glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Matte..

Kategori: Allmänt

Gud vad jag inte vill ha matte längre! Har suttit och försökt förstå den sega matten hela kvällen...Tur att det är över till trean, börjar ångra att jag valde till matte 2b kursen :o så himla mycket plugga, en massa nya saker som man ska lära sig i dunder fart! Jag som är segast på att förstå oxå det blir jätte bra.. :P men snart är det över, bara jag klarar provet på torsdag och pluggar järnet till nationella sen så kanske jag klarar kursen :)

Min kära pojkvän hjälpte mig hela kvällen vilket behövdes! Nu ska vi gå och lägga oss för att orka gå upp tidigt imorgon för att dra iväg till skolan.. Går kort dag imorgon oxå men ska tid tandläkaren efter skolan, vilket jag inte längtar till........

God natt<3

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: