glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Knas natt!

Kategori: Allmänt

Gick och la mig jätte sent igår kväll och precis när jag hade somnat så hörde jag ett duns och det kändes som att mitt rum skakade! For upp ur sängen as snabbt och gick upp och tittade i alla fönster men förstod inte vad det var som hade dunsat på huset.. Det blåste jätte mycket inatt så kunde inte sova för det. Men sen komma mamma upp och jag sa till henne vad som hade hänt. Vi tittade runt och sen såg vi att ett gammalt träd som vi ska ha tagit ner hade rasat på huset.. Som tur va stod det en stege i vägen så trädet hade bucklat till den och sen hade en liten bit av trädet landat på huset.. :P Det värsta med allt va att trädet tog sönder båda våra parabåler!.. Så inget tv för mig ikväll -.- det är ju lets dance idag juh! :'(

Hörs senare

Glarke

Kommentarer

  • Din cuzino igen säger:

    Kom till mig och kolla vettja ;)

    2013-04-19 | 13:53:41

Kommentera inlägget här: