glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Justin Bieber!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag i skolan och har äntligen gjort klart naturprovet 👌 har inget stort kvar i skolan nu förutom nationella xD

Idag gick jag upp ganska tidigt, har ätit frukost två dagar i rad nu! Helt otroligt för att vara jag ^^ får fortsätta så här, har blivit lite piggare på morgonen känner jag, kanske tack vare solen skiner in genom fönstret! :)

Idag ska jag hem tidigt från skolan för ska in och köa!!!! Justin Biber här kommer jag :D Är så himla taggad att se honom live, det kommer bli helt underbart :D :D hoppas det inte är så mycket knuffande bara för då blir jag arg! xD

Hörs senare<3

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: