glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Hej, Josefiné här!

Kategori: Allmänt

Jag har haft några otroligt dåliga dagar nu ett tag, så det är jätte skönt att komma hem till mamma och pappa (å mina systar) och bara slappna av och bara gå å rota i kylen frysen.
Nu ska vi alldeles strax gå och sova (jag och Jo-Anna) jag ska sova i min gamla säng ;) fett skönt!! :D
Så inatt blir det massa skedande med henne istället för min söta rara lilla man Samuel :P

Det är massa krångel på jobbet nu så imorgon blir det 09:00-19;30 som gäller. Jag och en till. Chefen är på semster å då är det jag som är chef och självklart ska personer bli sjuk då ;) Men men blir ju lite mer klirr i kassan den 25:de..
Nä nu ska jag hoppa isäng och kolla på medan Jo-Anna sitter och packar sin väska till i helgen.

Btw, funderar själv på att börja blogga igen men vet inte om jag pallar ;) sista jag gjorde det så slutade det med att jag "fick sparken" från mitt lärlings jobb. Fick aldrig riktigt någon förklaring om varför men dom tyckte väll att mitt liv va för komplicerat för dom... hahah jag vet inte ;)
Sjs vi få se hur det blir med allt ;)

GOD NATT!!!!!

Mvh, Josefiné

Kommentarer


Kommentera inlägget här: