glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Hej hej

Kategori: Allmänt

Detta inlägg skulle ha kommit i fredags..Men mitt internet funkar inte :(

Hejsan:) nu är jag äntligen hemma efter en hel dag i skolan och en liten stund på stan :) Är så himla trött så ligger i sängen bredvid min älskling :)

Min tunga är väldigt svullen idag.. Och det gör lite ont ibland. Sen så är jag jätte hungrig för åt ingen middag igår och har bara ätit lite lunch för det går inte att äta juh.. :( Aja har ätit en isglass för att få ner svullnaden men den mättade inte.. Slut på klagandet!!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt :) äta något gått (om jag kan) kanske och sen titta på en film :) kan fortfarande inte se på tv så blir Inge lets dance den här fredagen heller -.- Hörs senare

Glarke

https://cdn1.cdnme.se/4131773/7-3/pic_517bab31e087c33b1747bdcf.jpg">https://cdn3.cdnme.se/4131773/7-3/pic_517bab31e087c33b1747bdcf.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: