glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon :) vaknade för en liten stund sen pågrund av att det är någon som tittar på film på nedervåningen med jätte hög volym..

Igår så gick ju våra parabåler sönder så vi kan inte titta på tv vilken är jätte drygt. Jag missade ju lets dance igår!!! Aja får väl titta på några klipp idag istället.. Vi tittade på The Avengers igår istället men vi somnade, jag lyckas alltid somna tidigt på fredagar :P

Nu ska jag snart kliva upp ur sängen och duscha o fixa, inget speciellt idag händer om inte vi ska va ute på gården och fixa -.- jag har inte det humöret, åhhhh.. Aja skriver mer sen

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: