glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Gladiatorn Ice ;)

Kategori: Allmänt

Kvällen vart helt kaos! Fast på ett bra sätt :) Den andra träningen vart hård, höll på att vricka foten och skada knät så var lite arg ett tag :P Men efter det duscha vi och gjorde oss klara för kvällen. Det blev jätte god mat som var kycklingklubbor och potatis, sen till efterrätt blev det chokladpudding! Mums.
Efter det så dela vi in oss i tre grupper som två stycken i laget hade förberett, jag blev gladiator med några andra utvalda och de andra blev utmanare! Jag blev gladiator Ice och fick sätta på mig några kläder som Petra(lekfixarn) hade fixat ;) Jag hade två grenar, ena var brottning och andra var armbrytning :) jag vann brottningen men armbrytningen förlorade jag på för att jag suger! Sen så är jag vänster hänt medan de andra högerhänta ;) Kvällen vart väldig lyckad iaf! Hade jätte roligt och de hade de andra oxå :) tyvärr så är det sista dagen imorgon och den sista träningen här på Bosön.. Men vi kanske kommer tillbaka hit någon nu när vi vet hur bra det är här :)

Nu ska jag sova, upp klockan 8 imorgon istället för halv 7 ;) God natt

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: