glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Genom dina ögon

Kategori: Allmänt

 

Idag har jag gjort ett matte prov och hållt på med bilderna från igår :) Jag har skickat in några bilder till UNT från modevisningen så får se om de använder någon av mina bilder :) Jag vart väldigt missnöjd med mina bilder för att de hade sämst bakgrund.. Men fick göra det bästa av situationen :P

Jag har börjat läsa en bok av Stephenie Meyer, som är jätte bra :) Genom dina ögon heter den, fick den av min mormor för något år sen. Jag önskade mig den för att jag har läst alla Twilight böcker flera gånger så jag tror att även Genom dina ögon skulle vara bra :) 

Tyvärr låg boken och samlande damm i bokhyllan för att jag tyckte att den var så konstigt så läste bara början och sen har det aldrig blivit av.. Men den kom nyss ut på bio så jag gick och tittade på den, The Host sodaglönen heter var jätte bra! Så är bara tvungen att läsa boken nu! Efter ha sett filmen nu så kommer jag förstå boken bättre! :P Har kanske läst 50 sidor och den är jättre bra! Rekommenderar filmen och boken starkt!! 

 

Stephenie Meyer 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: