glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Frukt GUC

Kategori: Foto

Här är några bilder som jag tog i måndags på fotolektionen :) Vart väldigt missnöjd med dom för de blev inte som jag hade tänkt mig.. Väldigt irriterande när det inte blir som man vill! Vi fick inte till ljuset tyckte jag men det verkade som att det bara var jag som hade de krångligt med min frukt, för de andra verkade få till det iaf :P Jag har inte gjort något med bilderna, ska redigera dem lite i skolan, har Photoshop på min dator men jag har en pc och det är inte lika bra som Photoshop på mac datorerna i skolan.. :P
 
Glarke
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: