glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Fredag

Kategori: Allmänt

Snart bär det av till stockholm! Träningsläger med fotbollen hela helgen och det kommer blå sååå kul! :D Just nu sitter jag och har naturkunskap, vi pratar om hur framtiden kommer bli angående när man skaffar barn, bland annat om att man kommer kunna bestämma hur barnet ska se ut och lite annat. Det blir säkert bra ;)
Om en halvtimme kommer min skjus Marika :) får se hur mycket jag bloggar i helgen, antinge blir det jätte mycket eller ingenting alls :P

Som ni kanske såg igår så skrev min kära syster här på bloggen, jag packade och hon skrev om sig själv :P får se om hon börjar blogga eller inte kan medela det isånna fall om ni skulle vilja följa henne på :)

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: